صباح الخير
كل سنه و انتم طيبين 🙂

الصور دي كانت امبارح من كاميرا موبايل
المكان : القلعه

طبعا انتم مستغربين ايه اللي انا منزلاه ده لانه مش ماكيج
المكان ده انا زرته امبارح و الحقيقه انبهرت بالتفاصيل المعماريه اللي في المبني و الضل و النور و المنظر اللي شفته و انا داخله تخيلت اني عروسه و ده المكان اللي انا هادخله عشان اتصور او احضر الحفله بتاعتي
لحظه عديت عليا بس خلتني افكر ليه احنا زنقين نفسنا في الفنادق و النوادي اللي اتحرقت في مليون فرح ل١٠مليون بنت قبلي
احنا عندنا ١/٣اثار العالم (مش بس قصر البارون )اكيد في اماكن منها نقدر نحتفل فيها و نقدر نصور فيها ولو صور الذكري اللي بتعيش العمر كله

عارفه ان الصور مش قوي عشان انا مش مصوره محترفه
عارفه ان الصور ممكن تطلع مبهره فعلا لو في عدسات كويسه وكاميرا عدله
عارفه ان ماكانش معايا اي ادوات اضاءه بس صورت المكان من جماله

عارفه ان في اماكن احلي و اجمل و عصور مختلفه
خلونا نشوف حضارة ٧٠٠٠سنه و هي ليها قصه في كل بيت خلونا نروح الافراح نستمتع بحاجه جديده و مناظر جميله و نفتكر ان الهرم كان فرح نيللي و ان فبيت السخيمي كان كتب كتاب حنان وغيرها و غيرها

للاسف انا ماكنش نافع اروح اسال علي الاسعار ولو بس التصوير المحترف حوه القلعه او الاصاريح بتيجي ازاي لاني كنت مع اولادي مش يوم شغل ….انا حبيت بس اشارككم بخاطر و فكره جاتلي فعلا حابه قوي ان انشرها بين الناس عشان فعلا كل واحده فينا لازم تختلف عن الاخرين 🙂

في النهايه و تشجيعا مني علي صناعة الجمال حابه اقول اني هاعمل هديه لكل بنت هتتصور يوم فرحها في القلعه او مكان في نفس المستوي الفني و الجمال والرقي

هديتي هتكون من جزئين
1-25% off on bridal package
2- free makeup for casual session

*صور الخاصه بالفرح او السيشين هتتعرض علي صفحتي و ده عشان نساعد بعض نخرج بره القوالب اللي احنا حطين نفسنا فيها و نكون مثل لبعض في القدره علي التغير للاجمل

 

